Pages

Tuesday 22 March 2011

dbar gler!

mrem ma ak ad tny blo rsult nk kuar..ak oyp mmg cnfirm dh 23/3/2011..ph2 ma ak oyp kalo nk drak pom time nim ahh..ak plep gop bkpo ma ak brkate sdemikiam rupa..haha~uponyo ma ak oyp kalo dpt rsult rndh mst mlu dh nk kuar umoh..so mso nim ahh nk drak2 pom..hhmm ph ak pk blek btol gop ma ak kato uhh..ak pom mlo ahh dbar xtntu psl..tgh mkn pom dbar..tgh mnd pom dk tringt2 jah..bke gpo bmbe duk sebek umoh jah..mklum ahh lony kn org bjop2 lako dh..pluang nk msuk ipta pom ssoh..eeeeeee....dbar nim..ph nk wt gno ag ehh..p lps pk2 n doa kpd allah ak aso lego meta..p ph2 dbar ag..saem ak ad kato kt fesbuk..kalo allah nk bg kto kegagalan lebih baik drpd kjayaan kto kno tmo dgn redha...mybe ad hkmah d sbliknye..
huhh...jntung brdgup kncg..skrg dh ptg w0oo...xsapa 24 jam pom ag ak dpt tau rsult..ak kno ykin yg allah t00 maha memberi n mengasihani..slmo nim pom ak dh usaha,tawakkal,doa...
 msa yg d,tggu2 dh tba..so,brsyukur la ngan ape yg dpt..
salam~

No comments:

Post a Comment