Pages

Tuesday 26 June 2012

PART TIME JOB

ASSALAMUALAIKUM W.B.T

cite pasal title kat atas tu mmg btol la aku keje weh .tolong la percaya kt aku .aku keje kat prima saujana ,semenyih . best jgak .walaupn boring .tapi xpe bole tgk running man . letih ? mmg la . pegi keje pkul 4 petang balik pkul 9 malam .drive sendiri plak tu . mula2 mmg rasa pelik ,takut, macam2 la .tapi dah 2,3 hari lalu kot jalan sama oke la .yang paling best time ada pasar malam .ada dua kali seminggu tau .hari selasa ngan khamis .hari khamis tu besar la sikit .. tibe la suatu hari tu aku kena cirit birit sebab makan mknn kt pasar mlm tu .lepas tu aku xbeli dah mknn kt situ .serik kot .sakit sampai xbole pg keje . rugi btol la .
sekarang aku xkeje dh . 3 minggu je keje .dapat la RM400. oke la tu. alhamdulillah.kenape aku keje 3 minggu je ? hmm .bukan aku malas oke . ada la sebab tertentu . xpe kt mana2 pn ada rezeki kan . pujuk diri sendiri .then aku pg la umah kakak aku kt ampang ,duk sini mmg best sbb malam2 aku bole tggu lampu klcc tutup .tepat jam 12 malam . ,
Add caption

No comments:

Post a Comment