Pages

Thursday 2 August 2012

SAKIT.PERIT.XSE DOH

xtau nk mula macam mana . walaupun aku duk umah je tapi ak banyak sangat  masalah yang menimpa .masalah kecik ada masalah besar kedabak pun ada .serius weh perit sangat,first pasai capital P tu la .aku memang kawan je ngan dy kan .kawan baik la katakan .sume masalah cite kat dy .tempat luah perasaan ,tempat mengadu .memang ak sayang la kt dy .serius xmain2 .then satu malam ni dy xeply text ak .ak pun col la .takut mati sorang2 ke kat umah tu kan .dy angkt pastu bole plak dy cakap jangan ganggu dy .weh aku ny sape .baru je sehari kuar pi jalan2 .aku pelik .dy marah ak .dy cakap aku ny penyebab dy fail exam .weh ape kejadah aku yg buat ko fail ah .sakit ati ak tahap ape dah .aku cakap ak xnak text dy dh .so ari ni dy text aku .ak dgn bangganya pg reply text dy .bodo kan ak .terdetik ati aku nak bukak fb .kat situ la trjadi kejadian yang buat ati ak  macam nak luruh ,hancur .xleh nk kutip dh .aku tnya dy knp dy xckp yg dy dh ad girl baru yang cun melecun tu ,dy bole plak jwb yang girl tu makwe xrasmi dy ,weh .ko xpyh bajet playboy la .ak benci ko la .smpai bila2 pn aku akn ingt ko tipu ak ,mulai saat ni ,ak xkan percaya kt mane2 laki dh .aku baru sedar yang jodoh pertemuan tu dh ditentukan .aku yang gatal2 p cari tu buad apa .saje la kan sakitkan ati sndiri ,smpaikan belajar pn xtau kt mane .masalah ni sume memang mendewasakan aku la.aku lebih matang selasai masalah aku sndiri ,biarlah aku hilang tmpat mngadu pn ,asalkan ati ak xsakit ,n aku bahagia dengan cara aku sendiri ,
setakat ni jela aku nk merapu pn .dh letih .bye .salam

No comments:

Post a Comment