Pages

Wednesday 28 March 2012

aku gemuk !

salam . post kali aku nak merapu .bole tak ? laa .suka ati aku la kan .blog aku kan . tak suka dah laa .bole kuar sekarang .p la tengok blog sekamar rindu tu ke ? oppss !! btol laa kan . best la blog tu serius ! bole dapat banyak maklumat tu .so,tambah2 kan lah ilmu pengetahuan yang ciput tu .hobi aku skg amek gambar . ok .kejap2 amek gamba .entah pape la .aku pun bengong . nanti aku selit beberapa gamba aku and kawan2.
comey kan kami ..hehe :)
semua mata sepet ~ buad2 je
menuju ke kafe bang din ~
fuhh ! bintang banyak tu ! ( ok tipu .)
semua sakit pinggang kot lepas tu ..
posim la konon kan
ntah pape la kan ~


  ni je gamba yang aku mampu upload . banyak sangat kot .hehehe ..segala kesulitan amat dikesali walopun title ngan isi nye lain .wateva !
sekian .

No comments:

Post a Comment