Pages

Monday 2 April 2012

tak tau :(

salam . . tak tau nk stat camne dah . aku xtau ape perasaan aku ny . confius laa. anyone can help me ??? ok .camni .aku gagahkan diri gak .hmm ..2 hari lepas bfday aku kan .so , aku buad prgai lg . aku memang sedar yg tu . then ,tetibe aku nk tnya membe aku ..cmni la perbualan kami.
aku:weh ! aku ny manja ke ?
membe:hmm ..manja !(jwb cover2.tkot aku terasa)
aku:yeke ? tyme ble aku manja wei ?
membe:xsedar la tu .tp,ko memang manja 
aku:haha(gelak).memang patut la aku manja.
sbb aku kan anank bongsu pompuan .
semua benda aku nak aku dapat .
membe:patot la..nasib baek aku xmanja.
aku:untung la .tp,aku xmanja sangat kan .
membe:kadang2 la.
aku:senyum lebar :)
perbualan kami ny kt dalam kelas biology ..xleh concentrate sangat .then lepas tu aku pun terpikir la nak berubah .. sempena umo dah bertambah ny aku berazam nak jadi matang,xnk buad keputusan terburu2 dah,pikir yang terbaek utk aku , family and orang yg aku sayang dan sentiasa study for pspm !
xnak confius lg dh .. be matured k SYUHADA AMIN ....
chayok2 !
 
saje abehkan masa ~
 

No comments:

Post a Comment