Pages

Thursday, 21 March 2013

DEMAM


Sekarang ni musim demam ,batuk ,selsema ,sakit tekak . puncanye ? first ,sebab sekarang ni cuaca melampau panas .second , xjaga pemakanan .dah tau panas terik pun pegi minum air sejuk .tu yang buat tekak jadi perit semacam je kan .third , berjangkit . selsema ngan batuk kan penyakit yang boleh berjangkit .so ,xmustahil la kalo sekelas pun boleh demam kan . aku dapat cari 3 sebab je .yang lain tu boleh pk sendiri la eh .hehehehehe. aku pun demam !!!!!!! xok pn lg ni .dah berapa minggu duk demam . ais pn dh xminum .minum air masak je selalu .tp xok pn jgk . badan pn lemah semacam je .nk buat assignment pun malas tahap ape ntah . geram btol .nak cakap manjakan diri pun x .aissssshhhhhh .

No comments:

Post a Comment