Pages

Monday, 11 March 2013

HMMM



Awak . saya mintak maaf . saya selalu marah awak kan . maki awk . tapi awak xmarah balik pun .awak still pujuk saya . saya xpernah jumpe laki cam awak ni .awak terlalu baik utk saya la .kadang2 saya terpikir . patut ke saya buat hal .patut ke saya selalu maerajuk .mintak pujuk bagai . kte kan dah besar .xperlu kapel cara budak2 sekolah tu . tapi saya jahat kan .saya selalu je marah awak .xnk bbm ngan awak sb hal kecik je . lepas buat salah baru nk sedar kan .sebenarnye saya ego ,sombong ,xnk mengalah .tp semua tu utk kebaikan sy la .sy xnk awk pijak2 kepala sy .xnk awk mainkan sy .oke .sy jujur dan ikhlas .sy sayang awak . xnk hilang awk .dan sy berdoa agar kte kekal hingga akhir hayat . sy nk kte jd yg halal . sy mmg sllu mrh2 awk . xde bnda  yg sweet2 pn dri sy kan .pdhl byk bnda dh awk bt kt sy . owhh sblm lupe .thanks sb bagi sy novel .guna baucer kan . novel tu sy sengaja suruh awk pilih utk sy .sy nk tgk novel cmne awk pilih . roomate sy cakap awk sweet .romantik .bt bnda yg romantik utk sy. tp  sy bt xtau je kan .sbnrnye sy malu nk bt bnda tu semua .sy malu kwn2 gelakkan sy .sorry sgt2 .sy mmg ego pn .tp sy jnji sy akan ubah prngai sy ni .buang ego jaoh2 .sy pn dh nmpak awk berubah .harap kite jaga hubungan ni eh smpai akhr hayat kte .syuhada sayang afiff .

thanks for this novel
sori terbalik .lupe nk rotate .hehehe


bukti dia pos novel tu .













No comments:

Post a Comment