Pages

Monday, 18 February 2013

GEMOK SAYA


Nak story pasal gemok saya boleh tak ? ape ? xnak tahu ? ok fine . lantak ah nak tahu ke tak .ade aku kesah .hahahaha (gelak jahat). sape gemok saya ni kan ? hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.... dia buah hati saya .nama dia MUHAMMAD AFIFFUDIN . tapi saya panggil dia gemok . pp dia tembam skrg .dulu sblm kapel dia bajet giler .sebab tu semua roomate saya panggil dia bajet .tapi bila dah lame hilang bajetnye .nasib baik kan .kalo tak xtau ah life saya camane .hmmmm ,buad masa skrg hidup saya ngan dia okey je . dia paham saya . saya pun cuba jgk paham dia walaupun kadang2 dah paham tapi buad2 xnk paham .saya cuba berjanji ngan diri sendiri xnk ulangi kesilapan dulu . perit .serik . kesilapan mengajar kite erti kehidupan kan . Am I rite ?
sampai sini je la . nak tgk tak gemok saya ? jom usha gmbr kt bwh ni .

ni la dia gemok saya .

No comments:

Post a Comment