Pages

Monday 18 February 2013

REUNION EX MATRIK

Hari tu kan .07/02/2013 .aku ngan kawan2 matrik plan buad reunion kt kbmall. so ,pukul 9 aku dah gerak pg amek groh ngan zira .ade 2 benda yg bt aku terkejut ngan terharu . oke .cite yg terkejut dulu ah eh .sorg kawan aku ni dulu kt matrik dia alim .tp bila jumpe ari tu dh rock gler .bile aku tegur dia  .dia cakap dia kawan ngan budak2 yg rock kt uni dia .culture shock kan . so beringatlah .nak kawan tu boleh tapi jangan terikut sangat .nanti kita yg binasa .pelajaran entah kemana. then , yg terharu plak kwn aku sorg lagi dah pakai tudung labuh .alhamdulillah .sejuk hati tgk dia .dia memang baik pun .lembut je . bila sampai sana kitorg jalan2 sambil berstory mory uni masing2 .semua dah matured . rindu zaman matrik dulu .makan sama2. tido pn sama2. aissshhhhh rindu ah .rasa xnak berpisah .tapi life must go on kan dear ? bila dah tiba waktu lunch kitorg bersepakat nk lunch kt pizza hut bersempena celebrate befday nani yang dilahirkan pada 05/02/1993 . lama xjumpe malu2 nk bercakap .bila dah lama sikit masing2 bukak story .lepas makan kitorg pg solat then tiba masa nk berpisah .bayangkan kitorg bersalaman n berpelukan kt tgh2 kbmall tu . time tu malu dah tolak tepi .lantak ah org nk ckp ape .bkn buad maksiat pn kan .sedih .bila la nk jumpe korg lg ..hmmm .tapimasing2 dah berjaya ngan kos msing2 dah . gud luck korg eh  .bye2 .miss u all ketat2 .muaaaahhhhhhxhxxhxhxh . kt bwh ni aku ade selitkan a few pictures .sudi2 kan la tengok ye .hehehe ...



semua control  .hehehe .






                       

No comments:

Post a Comment