Pages

Monday, 18 February 2013

GERAM

Semalam ade entri aku psal buah ati la ape la .cam bodo je . aku selama ni percaya kat dia walaupun bkn 100% . dia selalu ckp nk berubah .kadang2 aku pun pelik kenape dia selalu ckp camtu . then , ari ni segalanye dah terjawab la . kalo org menipu lame2 terbongkar jgk kan . patut la selama ni aku mintak password fb dia xnk bagi .privacy konon . babi la kau . aku benci la laki curang ni .dah2 aku serik nak kapel dh. lepas ni xnk dh bg peluang kt mane2 laki hancurkan hidup aku . sb laki la aku xberjaya dalam pelajaran . aku baru sedar .aku nak berubah . ak nk buktikan aku blh la hidup tanpa laki . berambus la kau jantan .binasa .celaka . Allah dah atur yg terbaik utk kita .bt ape gedik nk pg cari jantan plak .kan dh sakit hati . dah lepaskan marah kt sini pn cukup baik .ok bye

No comments:

Post a Comment