Pages

Thursday 5 September 2013

RAYA AIDILFITRI 2013

baru nak update pasal raya ? macam dah terlambat je kan .raya dah lepas sebulan dah pun . tapi xpela nak update jugak .citer pasal raya tahun ni banyak duk umah je . selepas balik semayang raya tu kitorang satu family pegi ziarah kubur arwah abah dengan nenek . lepas semua selesai balik umah terus bergambar satu family untuk buat kenangan. time tu  memang kabut giler . tapi memang hepi sebab family aku ramai . adik beradik pun dah 8 kan campur dengan anak buah lagi .bertambah2 la keluarga AZIZAH OTHMAN ni. tapi tahun ni abang aku no 3 tak balik . tapi xpela la kan . lepas bergambar acara menyampaikan duit raya pulak . dah besar2 pun dapat duit raya jugak kan. harapkan adik beradik jela yang selalu bagi . dapat la jugak lebih kurang rm500. banyak kan .tapi duit tu dah habis .tak tau la aku buat beli ape .hmmm. duit bagi aku macam air mengalir je.cepat sangat habis .aku memang boros .lepas siap2 semua kami satu family pegi beraya umah sedara mara . citer raya ni banyak sebenarnya .kalo nak citer semua memang tak habis la seminggu . tapi tak pe .entry ni sekadar intro hari raya aidilfitri yang lepas . orang cakap sebagai tanda citer raya yang dah lepas tu . setakat ni jela kot citer hari rayaku .hari raya mu bagaimana pula ?



                
ni la keluarga besar aku .
dari atas kiri: abe yiz ,che li, abe ju, chang, boboy, along n syifa, che ros
dari tengah: ira,kak linda n amru, isha, kak ji, ma, aku, kak ogy, kak la, kak na
dari bawah:qeelah, aiman, anas, ima n azim, adam, haiqal, uyi, amar



     
ni la adik beradik aku . abang no 3 tak de .


     
raya kedua di rumah kami ada buat open house.





                

No comments:

Post a Comment