Pages

Saturday 7 September 2013

sob sob sob

hari ni aku sampai kuantan , dah mula rasa tak best nya nak balik ump . rasa nak jalan2 je .tak nak je pegi ump tuh .bukan ape baru start sem baru gak .rasa meliat tu ade sangat2 la . sehari ari ni aku spend time dengan family dengan sebaiknya la. nanti lambat pulak boleh jumpe kan . hmmm. ni yang malas nak cuti lama2 ni . susah nak berpisah dengan family plak . manja betoi . warrrrrgghhhhhhhhhh .... sekarang pun stay kat hotel untuk malam ni .esok pagi2 dah nak pegi ump . dengan barang yang banyaknya .esok mati la nak angkat barang yang banyak tu naik aras 4 . nasib badan la duk aras 4 .tapi ada hikmahnya kot .nak bagi aku kurus la tu .kan kan kan . rupenya ramai dah classmate aku balik ump. masing2 pakat dok buad status pasai balik ump dah. esok giliran aku pulak balik ump .hmmm.terpaksa dah oiii. tak boleh nak buad apa dah wei. out duluh ,tata ~

No comments:

Post a Comment